fbq('track', 'AddToCart'); />

Zapisując się do newslettera otrzymasz 10% rabatu na pierwsze zakupy.

Wersje językowe
Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

1. Jeśli jesteś konsumentem lub jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: resorte.office@gmail.com

Dla usprawnienia pracy w oświadczeniu proszę o zawarcie tych danych:

  • imię i nazwisko
  • numer zamówienia
  • numer konta do przelania zwrotu

2. Klient w ciągu 14 dni kalendarzowych od chwili dostarczenia towaru może dokonać rezygnacji z zakupionego towaru bez podania przyczyny. Jeśli minęła wskazana data, zwrot towaru nie będzie uwzględniany.

3. Zwracany Towar:

  • powinien zostać przesłany w dowolnym, zabezpieczonym opakowaniu, posiadać metki 
  • nie może mieć śladów użytkowania (zabrudzeń od makijażu podczas mierzenia)

3. Rezygnacja może dotyczyć całości złożonego zamówienia bądź jego części.

5. Zwrotu należy dokonać na własny koszt, najlepiej za pośrednictwem firmy kurierskiej tj. InPost, DPD, DHL.

6. Zwroty towaru przyjmowane są pod adresem:

RESORTE

u. Opacka 37/21

80-330 Gdańsk

Tel. 698855860

resorte.office@gmail.com

7. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem ani nadanych do paczkomatu.

8. Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość zwracanych artykułów. Jeśli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.

9. Zwrot środków następuje w terminie do 14 dni od daty odstąpienia od umowy na rachunek bankowy podany w formularzu zwrotu lub w przypadku, gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej, na rachunek karty użytej do płatności.

10. Wymiana towaru polega na odstąpieniu od umowy, czyli zwróceniu wybranych artykułów, a następnie na złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia.

11. Jeżeli chcesz złożyć reklamację prosimy skontaktuj się z nami wysyłając mail na adres: resorte.office@gmail.com

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.